Tävling!

Hej på Er allihop!
 
Julen närmar sig och då tänkte jag att det var dags att lotta ut någon trevlig fiskepryl till någon lycklig vinnare.
Denna gång blir det chans att vinna ett unikt pris. Nämligen det absolut sista exemplaret från min egen spöserie.
(Överby Pike 9´ - 80 gr designed by Jonas Stridh). Det har endast tillverkats 100 spön av denna modell och det som lottas ut nu är det allra första som gjordes som jag sparat. Ett helt unikt spö med andra ord.
 
Hur skall jag göra då för att vinna detta fantastiska pris: Jo gå in på fiskeshopens facebook sida https://www.facebook.com/Fiskeshopen-474198982661443/  och gilla och dela tävlingsinlägget samt svara på 2 frågor.
 
Frågorna är: 1. Vad vägde min (Jonas Stridh) största gädda 2016?
 Fråga 2. Hur lång var min (Jonas Stridh) längsta gädda i år?
 
Svara på frågorna i kommentatorsfältet på facebook och gilla samt dela inlägget så är du med i utlottningen om spöt. Tävlingen pågår till den 23/12. 12.00 då lottning sker bland de som svarat rätt.
 
Vill du inte bara gissa på frågorna finner du svaren bland mina blogginlägg. Tips sök på vårinläggen mars - april.
Lycka till och God Jul på Er.
 
Ett unikt "Jonas Stridh" Överby pike står på spel.
 
Vem vinner???
 
Återigen lycka till nästa lördag vet vi vem den lycklige vinnaren blir.